29/11/2016  - Agrafa HQ

Misschien was u al op de hoogte, maar misschien ook niet…sinds de start van het culturele seizoen zijn agrafa communications en Virus Promotions samen actief onder de naam AGRAFA AFFICHAGE.

Agrafa communications is sinds 1989 een belangrijke partner voor de culturele adverteerders en pionier op het gebied van culturele affichage (in- en outdoor). Canvas, Cinéart, Jazz Middelheim, De Singel, MoMU, de Roma, Het Toneelhuis, Live Nation, Greenhouse talent, Gracia Live etc. doen al jarenlang beroep op de ervaring van agrafa in het leveren van optimale zichtbaarheid voor hun culturele campagnes.

Virus, een jonge, dynamische speler levert sinds 2003 strategische, gegarandeerde visibiliteit tijdens events en festivals en zijn ‘king' in guerilla acties en outdoor affichage. Met 8 exclusieve kadernetwerken in de grootste concertzalen van België (Sportpaleis, Vorst Nationaal, Ethias Arena,…) en het verhuur per concert is het bereiken van uw doelgroep meteen een pak makkelijker geworden. De deuren van o.a. Cactus, Laundry Day, Dour Festival, Les Ardentes, Extrema Outdoor gaan voor u open.

AGRAFA AFFICHAGE geeft u toegang tot + 10 000 locaties, 11 formaten, +6000 borden, 700 flyer displays in Brussel en Vlaanderen en heeft een solide netwerk van partners in België, Nederland en Noord Frankrijk. 

Goed nieuws dus in het landschap van de culturele affichage waar deze 2 dynamische spelers zich nu samen sterker maken om uw culturele boodschap uit te hangen!

Graag tot binnenkort,